"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams." -Eleanor Roosevelt

Nasaya, další tečka ve vesmíru

21. března 2015 v 20:45 | Starlightee |  Nasaya
"V jedné ze spirálních galaxií rozlehlého vesmíru se v nejvzdálenějším z ramen nachází hvězdna jménem Khalash. Celkem obyčejná stálice, pokud se to tedy o hvězdách dá vůbec říci. Podobá se složením i velikostí našemu Slunci a stejně jako Slunce bude i tato hvězda zářit přinejměnším dalších 5 miliard let. Kolem Khalash však obíhají rozličené planety, které jsou již mnohem zajímavější a to především planeta, jež jej obíhá jako čtvrtá v pořadí. Její jméno zní Kepler-7696, avšak pro nás je více známá jako Nasaya. To právě ona je cílem naší dlouhé cesty. Vlastně ne, mé dlouhé cesty..."

Tak přesně takto zní úvodní věty do deníku jedné z mých lidských postav. Jméno první ze dvou hlavních hrdinek příběhu a celého projektu se dozvíte v pravou chvíli, stejně tak jako budu postupně odkrývat další úryvky z deníku této průzkumnice, která pomáhala s objevováním celého nového světa.
Ale abych nepředbíhala. Uzemníme všechny vesmírné lodě pěkně na naší malé planetě Zemi, která je však o 235 let starší než nyní. Ano, píše rok 2250 našeho letopočtu. Vesmírné lety se zdají býti tak blízko, jako ještě nikdy předtím a lidé začínají vysílat své lodě do nejrůznějších koutů známého vesmíru, aby zde objevily nový život a učinily první kontakty s podivnými stvořeními, které se zde nacházejí. Moc lodí však zatím úspěch nemělo- ze stovky misí se úspěšné planety dají spočínat na prstech jedné ruky. My však máme to štěstí, že mise kterou budeme sledovat, se stane jednou z těch nejúspěšnějších. Držte si klobouky, loď jménem USS Nasaya právě vylétá vstříc své první misi!

Tak, první z částí dlouhého projektu je odhalena. Co na to říkáte, když víte, čeho se bude týkat? Musím říci, že nám to s Purpi dalo hodně práce. A musím zároveň uznat, že jsme stále na samém začátku. No posuďte sami- vymyslet postavy, podobu moderní Země, zbraně, lodě, designy oblečení.. a to stále mluvíme o té nepodstatné části. Ta hlavní se totiž nachází o několik stovek světelných let dále- celá nová planeta Nasaya.
Můžete se tedy těšit na další obrázky, příběhy a úryvky z deníků našich dvou objevitelek. Také to bude znamenat i jistou příležitost zapsat své postavy do nového příběhu, ale o tom později.
Pokud tedy máte rádi dobrodružství, nové věci, příležitosti, či sci-fi, máte se na co těšit!
~Vaše Starlightee

1 člověk ohodnotil tento článek.